ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙΚΟ ΤΑΧΙΝΙ

Πλούσιο σε βιταμίνες, πολύ θρεπτικό και νηστίσιμο . Εδώ θα μάθουμε πώς με πολύ εύκολο τρόπο μπορούμε να φτιάξουμε το δικό μας ταχίνι!

Δημοφιλές στη μαγειρική καθώς με αυτό μπορούμε να φτιάξουμε ταχινόσουπα, χούμους ή απλά να το αλείψουμε στο ψωμί μας. Βασικό συστατικό για το χαλβά.

Πλούσιο σε σίδηρο, ασβέστιο, κάλιο, ψευδάργυρο, φώσφορο, μαγνήσιο. Το ταχίνι είναι πλούσιο σε βιταμίνες (Β1, Β2, Ε, νιασίνη), ιδιαίτερα χρήσιμες για ευαίσθητες ηλικιακές ομάδες, όπως είναι τα παιδιά.

Περιέχει 20% πρωτεΐνες, εύπεπτες, πλούσιες σε θειούχα αμινοξέα (μεθειονίνη, αργινίνη, λευκίνη, τρυπτοφάνη), τα οποία συνδυαζόμενα με τροφές που περιέχουν λυσίνη, αποκτούν μεγαλύτερη διατροφική αξία, και συνεισφέρουν στην καλή υγεία πολλών οργάνων, όπως το συκώτι και τα νεφρά.

Περιέχει επίσης υδατάνθρακες (20%) κυρίως με τη μορφή των φυτικών ινών, οι οποίες βοηθούν στην ομαλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος, καθώς και καλής ποιότητας λίπος (50%), κυρίως μονοακόρεστα ή πολυακόρεστα λιπαρά οξέα (ω-6), που συμβάλλουν στη μείωση της χοληστερόλης (της ολικής και της ‘κακής’).

 


 

Υλικά:

1/2 κιλό σουσάμι

150 ml. σησαμέλαιο

 


 

Εκτέλεση:

Βάζουμε το σουσάμι σε ένα μεγάλο ταψί. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 200 βαθμούς και αφού κάψει τον κλείνουμε. Βάζουμε στον ζεστό αλλά κλειστό φούρνο το ταψί με το σουσάμι και το αφήνουμε εκεί μέχρι να πάρει χρυσαφί χρώμα.


Μεταφέρουμε το σουσάμι στον επεξεργαστή τροφίμων και ξεκινάμε την επεξεργασία του. Σταδιακά και σιγά σιγά προσθέτουμε το σησαμέλαιο και συνεχίζουμε την επεξεργασία μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα και να πάρει κρεμώδης πηχτή υφή.

Αφήνουμε το μείγμα να κρυώσει και το αποθηκεύουμε σε βαζάκια.

Print Friendly
Share the joy
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Κατηγορίες: ΠΡΟΪΟΝΤΑ. ΣΑΛΤΣΕΣ, και ΣΥΝΤΑΓΕΣ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *