ΠΡΩΙΝΟ ΓΕΜΑΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ

Μια γνωστή ρήση λέει «Το πρωί να τρως σα βασιλιάς, το μεσημέρι σαν άρχοντας και το βράδυ σαν ζητιάνος».
Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας αν και οι περισσότεροι συχνά το παραλείπουμε λόγω χρόνου. Η παρακάτω συνταγή φτιάχνετε από το προηγούμενο βράδυ και έτσι πλέον δεν υπάρχει δικαιολογία. Γιαούρτι, γάλα βρώμη σε συνδυασμό με υπερτροφές κάνουν ένα δυνατό ξεκίνημα της ημέρας μας.

 

Υλικά: (για 2 μερίδες)

20 κουταλιές του γλυκού νιφάδες βρώμης
4 κουταλιές του γλυκού goji berries
4 κουταλιές του γλυκού cranberries
2 κουταλιές του γλυκού λιναρόσπορο
1 κεσεδάκι γιαούρτι
λίγο φρέσκο γάλα

 

ΠΡΩΙΝΟ ΓΕΜΑΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ 2

 

Προετοιμασία:

Παίρνουμε δυο βαζάκια και χωρίζουμε τα υλικά μας στα δυο, βάζοντας στο καθένα από 10 κουταλιές βρώμης, 2 κουταλιές goji berries, 2 cranberries, 1 λιναρόσπορο και από το μισό κεσεδάκι γιαούρτι. Προσθέτουμε λίγο γάλα και ανακατεύουμε καλά μέχρι να γίνει ένα ομοιόμορφο παχύρρευστο μείγμα. Αφήνουμε στο ψυγείο ολόκληρο το βράδυ και το πρωί έχουμε έτοιμο ένα πρωινό γεμάτο ενέργεια και αντιοξειδωτικά που θα μας βοηθήσουν να ξεκινήσουμε σωστά την ημέρα μας. Φυσικά μπορείτε να αντικαταστήσετε τα goji berries και τα cranberries με τα δικά σας αγαπημένα superfoods.


 

ΠΡΩΙΝΟ ΓΕΜΑΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ

 

Goji berries : Το goji berry, στην αποξηραμένη του μορφή, αναζωογονεί και δίνει ενέργεια στον οργανισμό, γι’ αυτό και αποτελεί σήμερα ένα από τα κορυφαία superfoods του 21ου αιώνα. Προσφέρει μια μεγάλη συγκέντρωση αντιοξειδωτικών ουσιών, αμινοξέων, μετάλλων, περισσότερη βιταμίνη C από τα πορτοκάλια, περισσότερη βήτα καροτίνη από τα καρότα και περισσότερο σίδηρο από το κρέας.

 

Cranberries : Το πιο γνωστό ίσως όφελος που απορρέει από την κατανάλωση των cranberries είναι η πρόληψη των λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος. Πιο συγκεκριμένα, έχει αποδειχθεί πως τα cranberries παρεμποδίζουν την προσκόλληση των βακτηρίων στα τοιχώματα της ουροποιητικής οδού. Εκτός από τη βιταμίνη C, τα cranberries είναι γνωστά για την υψηλή τους περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά φυτοχημικά. Είναι ιδιαίτερα πλούσια σε τανίνες (προανθοκυανιδίνες), φλαβονοειδή, φλαβονόλες, ελαγικό οξύ, χλωρογενικό οξύ, κερκετίνη, μυρισετίνη και άλλα, ενώ εξουδετερώνουν τις ιδιαίτερα επιβλαβείς ελεύθερες ρίζες.

 

Share the joy
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Κατηγορίες: ΟΡΕΚΤΙΚΑ. και ΣΥΝΤΑΓΕΣ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *